BENGKEL PENULISAN ISLAM

BENGKEL PENULISAN ISLAM TARIKH & TEMPAT: Belum ditetapkan dalam waktu terdekat.

Monday, December 14, 2009

Bengkel Penulis Super

Tuan Fauzul Na’im Ishak adalah antara ‘coach’ penulisan yang paling berjaya di Malaysia. Sejak sembilan tahun lalu, beliau berjaya membimbing ramai penulis baru menerbitkan buku dalam pelbagai bidang. Beliau berpengalaman melatih lebih 1,000 orang pengarang seluruh Malaysia.

Di bawah bimbingan beliau, beberapa nama muncul sebagai penulis bestseller yang karya-karya mereka memberi impak yang besar kepada khalayak pembaca. Salah satu nama yang tidak asing lagi ialah Dr. Danial Zainal Abidin.

“Encik Fauzul banyak membantu saya mengubah suai karya saya dan hasilnya buku-buku tersebut menjadi bestseller sekarang,” kata Dr. Danial.

Melalui Akademi Penulis Sdn. Bhd. yang beliau kendalikan, Tuan Fauzul mengadakan Bengkel Penulis Super untuk melatih calon-calon penulis tentang kaedah mempersembahkan penulisan yang memenuhi kehendak pasaran dan industri.

Bengkel itu juga akan memberi tunjuk ajar tentang teknik terkini penulisan buku dan artikel, rahsia para penulis bestseller yang tidak pernah diceritakan di mana-mana seminar ataupun bengkel, malah menjamin setiap peserta akan dapat menghasilkan proposal penulisan buku pertama masing-masing.

Turut mengendalikan bengkel itu adalah Tuan Zamri Mohamad, jurulatih bengkel penulisan dan pengarang prolifik. Beliau banyak menghasilkan buku dalam bidang pembangunan diri dan cinta .

Bengkel Penulis Super akan diadakan pada 29 hingga 31 Januari 2010. Untuk maklumat lanjut, klik di sini.

Saya pernah mengikuti siri bengkel yang dikendalikan oleh Tuan Fauzul. Bagi calon-calon penulis yang mahu serius menulis atau mahu menjadikan bidang penulisan sebagai kerjaya, bengkel Tuan Fauzul ini adalah salah satu bengkel yang mesti dihadiri.

No comments: